Start beurzenseizoen Dutch Specials

Dutch Specials productenHet beurzenseizoen voor Dutch Specials gaat volgende week weer van start. Op 1 oktober presenteert Dutch Specials zich samen met Rungis op het Koksgilde Event in Ede. Op 2 en 3 oktober is Dutch Specials samen met winkelinrichter Lemmens aanwezig op de AGF Detail in Houten. Dutch Specials presenteert op beide beurzen bijzondere groenten, onbekende delicatessen en verrukkelijke specialiteiten. Voor meer informatie: www.dutchspecials.nl
 
Koksgilde
Op 1 oktober vindt het Koksgilde plaats in Ede. Dutch Specials presenteert zich dit jaar voor het eerst samen met Rungis op het Koksgilde. Rungis levert de bijzondere groenten en fruit van Dutch Specials aan onder andere horeca en groentespeciaalzaken. Wij zijn te vinden op stand nummer 3 op het Koksgilde, maak hier kennis met de telers van de bijzondere juwelen van Dutch Specials en de leverancier van Dutch Specials: Rungis.

 

AGF Detail
Op 2 en 3 oktober vindt de AGF Detail plaats in Houten. Dutch Specials staat samen met winkelinrichter Lemmens op de AGF Detail. Winkelinrichter Lemmens heeft de stand omgebouwd tot een echte winkel. De Dutch Special producten zullen in deze bijzondere stand, stand nummer 333, gepresenteerd worden.

 

Dutch Specials
Dutch Specials presenteert exclusieve groenten en gezonde snacks: Bijzondere groenten, onbekende delicatessen en verrukkelijke specialiteiten. Nederlandse telers hebben zóveel meer te bieden. ‘Dutch Specials’, is het collectieve concept van onderscheidende groenteproducten. Elke teler heeft een bijzonder product en een bijzonder verhaal over de herkomst, de smaak en de groei. Dutch Special producten zijn groenten waar de detaillisten zich mee kan onderscheiden.

 

GroentenFruit Bureau
De promotie voor Dutch Specials wordt uitgevoerd door GroentenFruit Bureau in opdracht van de Dutch Specials telers. GroentenFruit Bureau is het marketingcommunicatiebureau voor en namens de Nederlandse groente- en fruitsector. Met gerichte campagnes in binnen- en buitenland wordt het imago van groenten en fruit versterkt en de consumptie ervan bevordert. GroentenFruit Bureau wil een concrete bijdrage leveren aan de volksgezondheid door het stimuleren van de consumptie van de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid groenten en fruit (2 ons groenten en 2 keer fruit).