Tombons lanceert splinternieuwe website

Tombons logo

 

FresQ FrEsteem heeft voor het merk Tombons een nieuwe website ontwikkeld: www.tombons.nl . De telers van TomBons tomaten zijn Maurice Weijs, Robin Grootscholten en Dennis van der Knaap.

 

Door de inzet van deze website willen FrEsteem en de telers het merk TomBons meer bekend maken bij de consument en de consument verrassen met hun producten. De site is echt een website die gericht is op consumenten.

 

“We willen met deze website de consument informeren en inspireren over onze producten”, vertelt Robin Grootscholten. “Het is voor ons belangrijk om de website visueel aantrekkelijk en gebruiksvriendelijk te maken. Ik denk dat we hier uiteindelijk goed in geslaagd zijn door o.a. gebruik te maken van mooie receptenfilms. Het informeren van de consument willen wij doen door tips & weetjes, recepten met onze producten en interactie met de consument. Het is de bedoeling dat de consument door het scannen van een QR code op de verpakking, omdoos of een folder automatisch via de smartphone terecht komt bij de receptenpagina van de site en zo direct aan de slag kan met verassend eenvoudige en nieuwe bereidingswijzen van onze tomaatjes.

 

Het is niet toevallig dat de lancering van de nieuwe website juist deze week plaatsvindt. In deze week worden ook de eerste Hollandse TomBons van 2012 geoogst en door FresQ FrEsteem vermarkt.

 

De website is gemaakt in samenwerking met webbouwer / ontwerper Webwerkers, vertaalbureau Translingua, filmmaker Robert Weijs, de fotografen Leo Duijvestijn en Marc Blomaert en professioneel kok Guus Vredenburgh. FresQ FrEsteem en de TomBons-telers zijn blij met het resultaat en willen iedereen voor de inspanningen bedanken!

 

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Mark van Antwerpen, via 06 13086034 of via mark@fresteem.nl

 

Benieuwd geworden? Ga dan nu naar www.tombons.nl